Gå ombord som Sales Manager hos AquaSearch ova ApS i Billund!
Har du det som fisk i vand, når du opdyrker nye markeder? Er du en haj til at opbygge stærke kunderelationer og til kommunikation? Motiveres du af at få gode samarbejdspartnere på krogen? Hvis du kan svare JA til det hele, så skal du læse med her!
Hos AquaSearch ova ApS avler vi regnbueørred og opdrætter stamfisk til produktion og salg af levende æg, som vi distribuerer til ørredproducenter verden over fra små lokale dambrug til store, internationale selskaber. Som en del af AquaGen AS under EW Group GmbH hører vi til blandt de fire største leverandører af regnbueørredæg til dam- og havbrug globalt.
I forbindelse med transformation af organisationen har vi hos AquaSearch kastet snøren ud efter en ny Sales Manager, der kan sættes kurs mod uudforskede vande og bidrage til vores kommercielle vækst – både ved at opdyrke nye markeder og sikre, at vi får de rette kunder i nettet.
The world is your oyster
Som Sales Manager får du frihed og tillid til at anvende dine evner og forme din egen rolle, samtidig med at du sætter kursen for vores videre færd. Vi er en organisation på vej mod nye horisonter, hvilket betyder, at rollen kræver både fleksibilitet og nysgerrighed – samtidig med at du er motiveret for at tage ansvar for nogle allerede fastlagte opgaver.
Her er nogle af de konkrete opgaver, vi ser frem til at få din hjælp med:
• Salg og prisstrategi: Du har ansvaret for AquaSearch’ kommercielle udvikling globalt og driver vækst gennem effektivt salg af hele produktporteføljen, optimering af omsætning og dækningsbidrag samt opsøgende salg på nye markeder. Derudover bidrager du til udvikling og implementering af prisstrategier, der understøtter forretningsmålene.
• Rekruttering og market intelligence: Du har ansvaret for rekruttering, ledelse og motivation af agenter og distributører – fra identificering, til kontrakt- og aftaleindgåelse og udvikling. Derudover overvåger og analyserer du markedet for at sikre, at AquaSearch altid har opdateret indsigt til at træffe de rette strategiske beslutninger.
• Marketing og annoncering: Du bidrager til udarbejdelse af marketingplaner, annoncering, udvikling af marketingmateriale samt vedligeholdelse af hjemmesiden og søgeoptimering. Du får løbende støtte og sparring fra marketingteamet hos vores ejervirksomhed AquaGen AS i Norge.
Som en del af en mindre organisation med fem dedikerede kollegaer og daglige deadlines er det vigtigt, at du trives med at være hands-on og bidrager, hvor der er brug for det – både hjemme og ude. Stillingen indebærer 30-40 rejsedage årligt, og det forventes, at du har lysten og opbakningen til at rejse. Du refererer til vores Managing Director, Simon Svith Andersen, hvis dør altid er åben, og som bliver din daglige sparringspartner.
Vi er i samme båd
På kontoret i Billund bliver du en del af en lille besætning med et støttende arbejdsmiljø og en uhøjtidelig tone, hvor alle hjælper hinanden, og der er plads til både humor og gode grin. Vi arbejder tæt sammen og kender hinanden godt, også uden for skibets ræling. Vi håber derfor at få en ny kollega med ombord, som har lyst til at blive en del af holdet og bidrage aktivt med både faglighed og personlighed.
Kompas for dine kompetencer
Vi har ikke faste krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men du har et par års erfaring med salg og distribution af fødevarer, der kræver særlig håndtering. Du har et godt strategisk mindset og god forretningsforståelse, og kommer med drive og motivation for at nå gode resultater. Du er altid to skridt foran og arbejder proaktivt med dine opgaver.
Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde på tværs af kulturer og miljøer, og derved er øvet i at skabe gode og solide relationer. Du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt, og det er et stort plus, hvis du også kan kommunikere på tysk eller spansk. Du vil trives hos os, hvis du er omstillingsparat, løsningsorienteret og klar på at møde nye mennesker fra hele verden.
Har vi fanget din opmærksomhed?
Fedt, så er der kun tilbage at uploade dit motiverede CV senest d. 10. august 2025 via linket her på siden. Vi modtager ikke ansøgninger, men derimod et motiveret CV, hvor du beskriver din motivation for at søge stillingen.
Vi får hjælp af Konsulenthuset ballisager til at håndtere rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Jens Haugbølle Piihl på tlf. 30 73 78 46 eller mail jhp@ballisager.com
Vi glæder os til at høre fra dig.