Regnskabsansvarlig til Albatros Expeditions
Konsulenthuset ballisager
Regnskabsansvarlig til Albatros Expeditions
Konsulenthuset ballisager

Regnskabsansvarlig til rejseselskab med unikke polarekspeditioner og grønt fokus

Forestil dig at arbejde hos et firma, hvor jeres fornemmeste opgave er at sende folk afsted på deres livs eventyr! Hvis kombinationen af regnskab og interesse for rejsebranchen lige er dig, så skal du læse med her:

Rejser med læring og mening
Hos Albatros Expeditions søger vi en erfaren og nysgerrig regnskabsansvarlig, som kan og vil tage styring på økonomien – midt i en spændende fusion og med udsyn mod både Arktis, Antarktis og USA.

Vores base er i København V, men vi opererer globalt med fokus på ekspeditioner til Arktis og Antarktis med moderne skibe. Vi er specialister i unikke og lærerige polarekspeditioner, hvor bæredygtighed, autenticitet og kvalitet er i centrum.

Vi arbejder målrettet og aktivt med grøn ekspeditionsturisme – fx gennem eliminering af engangsplast, anvendelse af biologisk nedbrydelige materialer og i tæt samarbejde med lokalsamfund i destinationer som Grønland.

Som nævnt er vi efter opkøb i gang med en international fusion med partnere i USA og Australien med afsæt i en ambitiøs udviklingsplan om at blive det foretrukne valg for både kunder og samarbejdspartnere. Du skal altså kunne navigere i forandring.


Den rolige hånd på økonomiroret
Rollen er bred og spænder fra hands-on bogholderi til optimering af processer, rapportering og implementering af nye systemer. Du bliver en nøglespiller i integrationen af både nyt økonomisystem (Business Central) og nyt bookingsystem – og får stor indflydelse på, hvordan vi fremtidssikrer og strømliner økonomifunktionen.

Dine opgaver bliver bl.a.

  • Daglig bogføring, afstemning, fakturering og bilagshåndtering
  • Optimering og strukturering af processer og systemer i forbindelse med fusion og vækst
  • Budgettering og forecast i samarbejde med CFO og controller
  • Materiale til ledelse og bestyrelse i samarbejde med CFO og controller
  • Kontrol af fakturaer jf. kontrakter med samarbejdspartnere i samarbejde med vores controller
  • Klargøring af materiale til revision og årsregnskab
  • Håndtering af løn

Du bliver en central del af en mindre økonomifunktion i København med 25 dedikerede kolleger i huset. Du får tæt sparring med og refererer direkte til vores CFO, men kommer til at være i daglig kontakt med kollegaer på kontoret i København, USA, Tyskland og Australien.


Din karriererejse indtil nu?
Din karriererejse behøver ikke at have fulgt nogle specifikke koordinater, men vi leder efter dig, som har en baggrund inden for regnskab eller revision og som allerede har erfaring med opgaverne og været ansvarlig for det samlede bogholderi og regnskab. Du er ikke bange for nye systemer og ser digitalisering som et værktøj, ikke en barriere, og du kan derfor være en stærk sparringspartner, især i forbindelse med implementering af Business Central.

Der er ikke krav om branchekendskab men ærligt, så ville det da være en fordel for både dig og os. Nært beslægtede brancher som fly-, maritime-, turisme-, oplevelses-, event- og konferencebranchen kunne også være et plus at have på dit CV. Når det er sagt, så skal du endelig ikke holde dig tilbage, hvis du kan se dig selv i rollen og vores mission taler til globetrotteren i dig.

Pga. vores internationale arbejdsmiljø skal dine dansk- og engelskkundskaber være gode, både skriftligt og mundtligt.


På Albatros’ Inflight menu: Et job med global udsigt og stor indflydelse
Hos Albatros Expeditions bliver du en del af et tæt sammentømret team, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Vi har bibeholdt noget af tempoet og fleksibiliteten fra vores startup-år, men står nu midt i en spændende overgang, hvor vi bygger mere struktur og skalerbare løsninger op – uden at miste det, der gør hverdagen sjov og uformel.

Du får en vigtig position med stort ansvar og tæt ledelsessparring i en ambitiøs virksomhed med fokus på bæredygtig vækst, hvor din indsats gør en forskel, og hvor du kan sætte dit eget præg på hverdagen

Vi tilbyder en arbejdsplads med konkurrencedygtige løn- og ansættelsesvilkår, der afspejler dit kompetence- og erfaringsniveau.


Er du klar til et nyt karriereeventyr?
Så klik ind på linket ‘Søg nu’ og upload dit motiverede CV på dansk snarest muligt. Er du i tvivl om, hvad et motiveret CV er, så kan du læse mere her.

Vi får hjælp til rekrutteringsprocessen af Konsulenthuset ballisager. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Researchkonsulent Bonnie Vistoft på bfv@ballisager.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Internationalt miljø
Bæredygtighed
Godt socialt miljø
Tæt på offentlig transport