IT-koordinator til Airmaster
Konsulenthuset ballisager
IT-koordinator til Airmaster
Konsulenthuset ballisager

IT-koordinator med løsningsorienteret mindset og stort servicegen 

Er det dig kollegerne går til, når telefonen pludselig er blevet opdateret, og de installerede yndlingsapps er flyttet? Kan du sætte dit ur efter, at dine forældre lige har et spørgsmål til, hvorfor computeren nu ikke længere gør som den plejer, når du kommer på besøg? Og er du den i vennegruppen, der rådgiver, når nogen skal købe nyt IT-udstyr? Trives du i rollen som IT-orakel og får du et kick ud af at hjælpe din omgangskreds? Så er jobbet som IT-koordinator hos Airmaster, måske lige noget for dig. 

Du bliver en del af en succesfuld virksomhed, hvor vi arbejder for det gode indeklima på bl.a. skoler og institutioner. Det gode klima sikrer vi både, gennem vores banebrydende ventilationssystemer, men også gennem vores medarbejdere, der er vores vigtigste ressource.


Fikser-typen, der møder dine kolleger i øjenhøjde
Hos Airmaster søger vi en medarbejder, der er skarp på First Level Support med gode IT-kundskaber. En vores medarbejdere kan gå til, når de oplever udfordringer med mekanikken og som vores ansættende ledere kan få rådgivning fra, når der skal bestilles IT-udstyr til nye medarbejdere. Vi leder efter dig, der har god forretningsforståelse og som forstår vigtigheden af den gode service og at være to skridt foran, så vi er beredt, hvis IT-udstyret svigter.


Som IT-koordinator hos os bliver din fornemmeste opgave at sikre, at dine kolleger har de rette forudsætninger for, at de kan løse deres opgaver. Det betyder bl.a. at det er dig, de går til hvis et program på computeren ikke virker, hvis de har brug for hjælp til opdatering på telefonen eller når der skal bestilles nyt udstyr. 


Med struktur og analytisk tilgang til opgaverne lykkes du i rollen som IT-koordinator 
Du bliver en del af et team på tre, hvor I med hver jeres ansvarsområde støtter hinanden og lykkes som et team. Du er den første kontakt vores medarbejdere møder og du bliver bl.a. ansvarlig for vores mailboks, hvor du besvarer IT-relaterede henvendelser fra dine kolleger. Som First Level Support hjælper du der, hvor du kan og sørger for at mere komplekse og udviklingsorienterede opgaver sendes videre til IT Manageren.


Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • First Level Support: Det er dig, der først besvarer henvendelser fra kolleger og sørger for at deres spørgsmål lander rette sted, så opgaverne løses mest hensigtsmæssigt. 

  • Rådgivning: Med din viden hjælper du i beslutningsprocessen, så nye medarbejdere får det rette udstyr til at løfte deres opgaver. 

  • Indkøb, opsætning og overblik af IT-udstyr: Du er med til at sikre bestilling af telefoner og computere og andet IT-udstyr. Det er også dig, der tager dig af den fysiske opsætning og sørger for at installere de rette programmer. Derudover holder du overblikket og sørger for, at alt udstyr er på plads, når nye medarbejdere starter og at det er registeret korrekt i vores system.  

  • Ad hoc-opgaver i IT: Du kommer til at stå for mange af vores IT-relaterede opgaver, både planlagte og dem, der opstår ad hoc – store som små. 


Derudover er det en klar fordel, hvis du er superbruger i Office pakken, så du kan guide dine kolleger og hjælpe med at bruge værktøjerne hensigtsmæssigt. Med dit store servicegen er det naturligt for dig at finde alternativ hjælp, når du ikke selv kan løse opgaven. 


Din baggrund er ikke hugget i sten  
Vi har ikke specifikke forventninger til din uddannelsesmæssige baggrund og den kan derfor se ud på mange forskellige måder. Måske sidder du i en delt stilling i dag, hvor IT er et af dine arbejdsområder. For os er det vigtigt, at du har erfaring med at arbejde med IT og First Level Support og at du har interessen for at sætte dig ind i tekniske udfordringer. Når det er sagt, vægter vi dine personlige kompetencer højt. Du sætter en ære i at lytte til dine kollegers behov, så de står tilbage med en oplevelse af at føle sig hørt. Samtidigt er dit fikser-gen stort og du går gerne ekstra langt for at få en opgave løst. 


Mennesker først
Når du træder ind i stillingen som IT-koordinator hos os, vil du opleve en virksomhed i kraftig vækst. Det er derfor vigtigt, du trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt og hvor du altid har noget at tage dig til.  


Som vi startede med at sige, er vores medarbejdere vores vigtigste ressource og det mener vi. Derfor er der, for den rette profil, rum for at udvikle sig i rollen som IT-koordinator. Det betyder bl.a., at du med tiden får dine egne ansvarsområder, hvor du kan udvikle dig både fagligt og personligt.  


Derudover prioriterer vi vores personaleforening højt og laver forskellige sociale arrangementer i løbet af året. Og så har vi da også både pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning, som du bliver en del af.  


Er det dig, der kan sætte strøm til et nyt godt samarbejde?
Så send os endeligt, dit motiverede CV. Konsulenthuset ballisager håndterer rekrutteringen for os, og de vil løbende kalde til samtale. Så tøv ikke med at sende dit motiverede CV. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Seniorkonsulent Annette Randrup Hansen på tlf. 30 62 89 23 eller mail: aha@ballisager.com eller Seniorkonsulent Stefan Andersen på tlf. 3073 4971 eller mail: ste@ballisager.com


Konsulenthuset ballisager modtager ikke ansøgninger men derimod et motiveret CV fra dig – du kan læse mere om, hvad det indebærer her, inden du søger.


Vi glæder os til at høre fra dig! 

Karriere muligheder
Godt socialt miljø
Internationalt miljø
Frokostordning