Indkøbsassistent til Airmaster
Konsulenthuset ballisager
Indkøbsassistent til Airmaster
Konsulenthuset ballisager

Løsningsorienteret Indkøbsassistent med god forretningsforståelse


Er du typen, der laver detaljerede lister, inden du tager på indkøbstur? Tjekker du altid tilbudsaviserne, så du ved, hvor du laver den bedste handel? Og har du ofte undret dig, når dine venner fortæller, at de har glemt at købe noget i supermarkedet? Det er egentlig ikke vigtigt for os, hvordan dine private indkøbsvaner ser ud - vi leder efter dig, der med struktur og målrettethed kan tage ansvar og sikre beholdningen hos os i Airmaster.


Hos Airmaster bliver du en del af en succesfuld virksomhed, hvor det gode indeklima på bl.a. skoler og institutioner er omdrejningspunktet. Det gode klima sikrer vi både, når vi fremstiller løsninger til vores kunder i form af vores banebrydende ventilationssystemer, men også i forhold til vores medarbejdere, der er vores vigtigste ressource.


Vi lykkes som team med hver vores ansvarsområde

Vores kunder er vores vigtigste aktiv, derfor ligger det dig naturligt at fixe tingene, så vi møder kundernes ønsker og behov – uanset om det betyder, at vi skal gøre tingene på en ny måde eller rykke vores leverandører for materialer.


Som Indkøbsassistent hos Airmaster bliver du en del af et engageret team på Supply-kontoret. I teamet balanceres der mellem indkøb og drift og du skal ikke række langt for at få en hjælpende hånd.


Til at supplere teamet leder vi efter dig, der har god forretningsforståelse og en analytisk tilgang til opgaverne. I rollen som Indkøbsassistent er det en klar fordel at kunne være to skridt foran og være i stand til at forudse konsekvenserne af leverancer, der ikke kommer til tiden. Det betyder, at du sætter en ære i at have viden om vores kunders behov og hvilke opgaver dine kolleger sidder med, så vi hele tiden søger mod at sikre driften trods leveranceudfordringer.


Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Håndtere indkøbsdisponering – placering af ordrer med daglig, ugentlig og månedlig opfølgning
  • Følge op på ordrer, der er afsendt
  • Rykke leverandører for ordrer, som ikke ankommer til tiden
  • Vedligeholde stamdata og oprette nye varer i vores ERP-system
  • Håndtere reklamationer
  • Holde overblik og følge op på de ordrer, der bliver håndteret (bl.a. sikre korrekt pris og antal, pakkevejledning osv.)


Din målrettethed eksekverer og din imødekommenhed udvikler
Med din strukturelle tilgang følger du dine opgaver i mål og du slipper dem først, når du kan sætte flueben ved alle led i processen. Vi er en virksomhed, der fokuserer på at skabe banebrydende og innovative løsninger og det afspejles i stor grad i vores tilgang til processer og arbejdsgange. Vi har derfor brug for din strukturelle og analytiske tilgang, der kan være med til at sikre, vi får de rette ordrer og ikke mindst til, at vi sammen skaber de bedste forudsætninger i forretningen. Udover at trives med rutineprægede opgaver er du derfor også imødekommende overfor nye opgaver og måder at håndtere dem på.


Sagt med lidt andre ord er din force at få opgaverne løst, også når det betyder, at du skal arbejde på tværs af organisationen og omtænke processen, der får os i mål. Helt kort bliver du en del af en fikser-kultur, hvor vi lykkes i fællesskab og drager nytte af hinandens kompetencer.


Vi er nysgerrige på dig

Din uddannelsesmæssige baggrund kan se ud på mange måder. Du kan for eksempel være uddannet inden for planlægning, handelsøkonom, Cand.merc. eller noget helt fjerde. Det vigtigste for os er, at du har erfaring som indkøbs- eller planlægningsassistent og forstår de systemer, vi arbejder i. Da vi har leverandører fra hele verden, er det vigtigt, at du behersker engelsk i både skrift og tale og at du ikke er bleg for at gribe telefonen og ringe ud for at få svar på dine spørgsmål.


Mennesker først

Når du lander som Indkøbsassistent hos os, vil du opleve en virksomhed i kraftig vækst. Det er derfor vigtigt, du trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt og hvor du altid har noget at tage dig til.


Som vi startede med at sige, er vores medarbejdere vores vigtigste ressource og det mener vi. Derfor er der, for den rette profil, rum for at udvikle sig i rollen som Indkøbsassistent.


Derudover prioriterer vi vores personaleforening højt og laver forskellige sociale arrangementer i løbet af året. Og nå ja, vi har da også både pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning, som du bliver en del af.


Er det dig, der skal håndtere vores indkøbsliste?

Så send os endeligt, dit motiverede CV. Konsulenthuset ballisager håndterer rekrutteringen for os, og de vil løbende kalde til samtale. Så tøv ikke med at sende dit motiverede CV. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Seniorkonsulent Annette Randrup Hansen på tlf. 30 62 89 23 eller mail: aha@ballisager.com eller Seniorkonsulent Stefan Andersen på tlf. 3073 4971 eller mail: ste@ballisager.com.


Konsulenthuset ballisager modtager ikke ansøgninger men derimod et motiveret CV fra dig – du kan læse mere om, hvad det indebærer her, inden du søger.


Vi glæder os til at høre fra dig!

Godt socialt miljø
Karriere muligheder
Internationalt miljø
Frokostordning