Vil du stå i spidsen for Nordens største koncern inden for salg af kvalitetsudstyr til styrketræning og kondition? Bliv Country Manager hos Abilica Online i Aarhus!
Er du den i vennegruppen, man søger råd hos, når det gælder bevægelse og motion? Er du oftere at finde i fitness end derhjemme på sofaen? Og drømmer du om at kombinere din viden om træning med din veludviklede kommercielle sans? Så skal du læse med her!
Hos Abilica Online søger vi lige nu en Country Manager med indgående forretningsforståelse, der vil være med til at styrke vores position på det danske marked, og som har lyst til at gøre en forskel for både private og professionelle kunder. Vi forhandler kvalitetsudstyr til hjemmetræning, erhverv og fitnesscentre i hele Danmark. Blandt vores mærker finder du bl.a. Abilica, Sole Fitness, NordicTrack, Inspire Fitness, Spirit og Keiser Fitness. Abilica Online er en del af den norske koncern Mylna Gruppen AS, som opererer i Danmark, Sverige og Norge.
Du spotter ikke kun i træningscenteret – men også mulighederne i markedet
Som Country Manager bliver du leder for virksomhedens aktiviteter i Danmark. Du kommer derfor til at tage ansvar for den kommercielle drift og bliver en essentiel del af at drive væksten, samtidig med at du hjælper kunderne med at finde det træningsudstyr, der passer til deres behov.
Med base i vores showroom/butik i Aarhus bliver du en del af et dedikeret team, som både varetager onlinehandel og fysisk butik, og som har modtaget Gazelleprisen otte gange for vedvarende vækst og førsteklasses service.
Konkret kommer du til at arbejde med følgende opgaver:
- Implementering og drift: Du sikrer implementeringen af overordnede strategier og deltager i den daglige kommercielle drift – herunder sørger du for, at showroomet fungerer optimalt, varepræsentationen ser indbydende ud, og at den sæsonmæssige opsætning er korrekt.
- Udvikling og opfølgning: Sammen med marketingteamet udvikler og følger du løbende op på digitale kampagner. Du overvåger markedstendenser, nye teknologier og konkurrencesituationen inden for e-handel og detailhandel. Via vores digitale kanaler sikrer du kundevækst.
- Ledelse og personaleansvar: Du leder det danske team på 5 medarbejdere indenfor salg, kundeservice og digital markedsføring (det faglige ansvar ligger i matrixorganisationen med reference til Norge). Du får budgetansvar og sikrer, at vi overholder gældende dansk lovgivning.
Nordisk teamspirit – vi spiller på samme hold
Som en del af en matrixorganisation får du en hverdag med tæt samarbejde med vores kommercielle, tekniske og kreative team i Norge, hvor også HR, økonomi og vores koncerndirektør Tom Sunde har base. Det er også Tom, som du rapporterer til. Trods afstandene gør vi en dyd ud af at styrke samarbejdet – blandt andet gennem sparring, udveksling af ’best practice’ og jævnlige besøg på tværs af landegrænserne, så vi lærer både hinanden og vores afdelinger i Norge, Sverige og Danmark bedre at kende. Tom kommer regelmæssigt til Danmark, ligesom du som Country Manager vil have din gang i Norge med jævne mellemrum.
Vi ses dog ikke kun i arbejdssammenhæng, vi prioriterer også det sociale fællesskab højt, f.eks. når vi samles til julefrokost og andre festlige lejligheder. For os er det vigtigt, at vi fungerer godt som ét samlet hold både fagligt og kollegialt. I slutningen af 2026 skifter Abilica Online navn til Træningspartner, så vi fremover hedder det samme som vores kolleger i Norge og Sverige.
Du tænker længere end næste gentagelse
Vi forestiller os, at du har en stærk kommerciel baggrund og solid erfaring med salg, e-commerce og kundeadfærd, og du derfor forstår samspillet mellem online og fysisk tilstedeværelse. Du har formentlig arbejdet med analyseværktøjer som Google Analytics, Partner-ads, Tradedoubler eller lignende, og er hjemmevant i både Excel og CRM-systemer. Herudover er du sikkert nysgerrigt anlagt ift. at undersøge nye digitale muligheder, da du har et godt øje for, hvordan man kan kombinere data og kreativitet.
Hvis du har erfaring med personaleledelse og teamudvikling, er det en fordel; især hvis du og dit team har været vant til at skabe succeshistorier og gode resultater sammen. Du trives med at tage ansvar og inspirere andre med dit drive og din gode energi. Du kommunikerer flydende på både dansk og engelsk, og du er kendt for at opbygge stærke relationer.
Spænd løbeskoene og søg stillingen allerede i dag!
Du ansøger ved at sende os dit motiverede CV via ansøg nu-knappen her på siden. Vi modtager ikke ansøgninger, men derimod et motiveret CV, hvor du beskriver din motivation for at søge jobbet. Vi vurderer kandidaterne løbende, så vi anbefaler dig at søge snarest. Der er deadline for ansøgninger til og med 16/6-25.
Vi får hjælp af Konsulenthuset ballisager til at håndtere rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Seniorkonsulent Peter Nibe Hansen på tlf. 81 75 66 03 eller mail pnh@ballisager.com. Peter kan ikke kontaktes i perioden 30/5 - 13/6.